If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
първият е 1750i със 200 конски сили и 320; от 0 до 62mph ги прави за 7.7 секунди!
вторият е 2.0 JTDm, пак 170bhp, само че е по-бавен 8.8 секунди за да ускори от 0 до 62mph!
Alfa Romeo 159 с нови двигатели и нови нива на оборудване Двата турбодвигателя са 1750 TBi бензин и 2,0 JTDM дизел и отговарят на Euro 5. Новите варианти на обoрудване са Turismo Sport и Elegante.
Alfa Romeo 159 вече с два нови двигателя и две нови нива на оборудване. Двата турбодвигателя са 1750 TBi бензин и 2,0 JTDM дизел и отговарят на нормите за опазване на околната среда Euro 5.
Новата Alfa 159 1750 TB е с 1,75-литров турбобензинов двигател и със системата за директно впръскване на горивото. Максималната мощност е 200 к.с., а максималният въртящ момент 320 Nm. С този двигател седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 сек и развива максимална скорост 236 км/час. Средният разход на гориво според производителя е 8,1 л на 100 км. Вредните емисии CO2 са 189 г/км.
Вторият двигател 2,0 JTDM е с максимална мощност от 170 к.с., а максималният въртящ момент 360 Nm е наличен между 1750 и 2500 об/мин. С този двигател новата Alfa 159 ускорява до 100 км/час за 8,8 секунди и има максимална скорост от 219 км/ч. Средният комбиниран разход на гориво при турбодизела е 5,4 литра на 100 км. Вредните емисии CO2 са 142 г/км.
Новите нива на оборудване са Turismo Sport и Elegante. Версията Turismo Sport е с някои спортни допълнения, включително нови лети джанти с размер 17 цола, спортни седалки, покрити с нова материя, спортен кожен волан и др.
Версията Elegante предлага сензори за паркиране назад, нова дамаска за седалките и вътрешните панели на вратите и др. Стартовата цена на новия модел с двете нови версии на оборудване и с новите двигатели е около 23 000 евро.
Новата Alfa 159 1750 TB е с 1,75-литров турбобензинов двигател и със системата за директно впръскване на горивото. Максималната мощност е 200 к.с., а максималният въртящ момент 320 Nm. С този двигател седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 сек и развива максимална скорост 236 км/час. Средният разход на гориво според производителя е 8,1 л на 100 км.
Тоя матор при мен по-малко от 14градско и 10извън няма да гори, направо стават смешни с тия ст-сти. Над 1500кг кораб с 200коня мотор 8л смесено, смях.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Точно заради този двг пуснах темата кои са по бързи новите или старите 1750 -200кс 7,7 сек защото старата 156 2,5 190кс прави 7,3сек но в последствие разбрах че всички нови двигатели на алфа са по бавни от старите
Точно заради този двг пуснах темата кои са по бързи новите или старите 1750 -200кс 7,7 сек защото старата 156 2,5 190кс прави 7,3сек но в последствие разбрах че всички нови двигатели на алфа са по бавни от старите
Новите Алфи са по-тежки, а не че новите двг са по-бавни
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Как са успели 1.8 литра бензин да му докарат въртящ момент почти,колкото на 2.0 литра дизел.Изглежда са го оборудвали с доста добра турбина бензинката.
За Мито или добро или нищо! Този модел за мен е невероятно добър, карането му е голям кеф, за разлика от 159 примерно Мито 1.4T чупи 185-коньова 159-ка както си иска Истинско малко Ферари и това с цената на много нисък разход на гориво. По темата въпросния 1.75Т на 159 ще предлага подобни усещания, в това съм сигурен. За тази кола всеки двг под 200коня е слаб.
Колегата сигурно е имал в предвид субективното усещане за ускорение и скорост А иначе 2.2 185 к.с. просто въобще и не го споменавайте в едно изречение с думата "вървене".
Съвсем нормален Мв за съвременен турбо-безнинов ДВГ, още преди много години италянците имаха бензинови турбо мотори с подобни стойности на Мв, но разбира се при малко по-високи обороти.
Не бе, съвсем добър и бих казал образцов вървеж виждам за TBI-я, но съпоставен тясно в неговия си клас
А и нали се сещате колеги какво трябва да се случи с продажбите на масовите модели за да се извади реален конкурент например на АМГ, М, ОПЦ и т.н. Въпроса не е в "неможенето", а за съжаление в цифровото изражение....
Абе наистина звучи малко странно това с кефа при MiTo за разлика от 159 и то при положение, че 159 е колата с може би най-добрия хендлиг в класа си - беше спечелила някакъв тест за хендлиг срещу BMW 3, Мерцедс Ц клас, Хонда Акорд и някъв Форд Но пък колегата може би има предвид, че с малката кола е доста весело, ако е пъргава и с добро управление, пък и там скороста се усеща повече наистина.
Все пак е интересно да се чуят повече мнения за Мито от хора, които са го карали, щото повечето до момента са за фаровете, а в края на краищата никой не си купува кола за да и гледа фаровете отвън, а отвътре
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
Все пак е интересно да се чуят повече мнения за Мито от хора, които са го карали, щото повечето до момента са за фаровете, а в края на краищата никой не си купува кола за да и гледа фаровете отвън, а отвътре
Еми аз съм го карал затова пиша, за разлика от 159-ката Митото страшно много ме изкефи. И двете са около 150-те коня но на 159 килцата и са с 400 отгоре Все едно в Митото да ти се качат освен тебе още 4човека по 100кг. Дали ще е приятна за каране?
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment